poniedziałek, 27 stycznia 2014

{INSPIRACJE} Etui na telefon

Szef: To jaki telefon Pani wybiera?
Ja: A na jaki zapracowałam?
Szef po chwili zastanowienia: Samsung it is.

Czyli jednak nie iPhone, choć mogło być gorzej. Mogła mi się trafić Nokia ;)

Tak czy siak, mam w użytkowaniu mojego pierwszego smartphone`a. Jako, że nie jest mój, to muszę dbać o niego. Czas zatem na odpowiednie etui. Niestety, na Samsungi nie ma ładnych ochraniaczy. Trzeba zatem wymyślić coś innego.

Oto możliwości:

A. Ozdobne etui na bazie sylikonowego lub plastikowego



1. Etui oklejone taśmą washi. W tym projekcie nie ma znaczenie jakiego koloru jest etui. Każdy kolor będzie ok (byle tylko komponował się z taśmami).
Źródło: zakkalife.blogspot.com

2. Przezroczyste etui z wymiennymi wkładkami wyciętymi ze zdjęć lub czasopism. Dzięki temu rozwiązaniu nasz telefon może wyglądać inaczej każdego dnia.
Źródło: Pinterest

3. Sylikonowe etui oklejone biżuterią. Cieszy oczy, choć pewnie trzeba by chować takie etui w inny pokrowiec by się nie zniszczyło.
Źródło: Ebay.com


Sylikonowe czy plastikowe osłonki mają jedną, istotną wadę:
NIE CHRONIĄ WYŚWIETLACZA
stąd inne propozycje:

B. Etui zrobione na szydełku



1. Futerał z dekoracyjnym, kwiatowym elementem. Bardzo dziewczęcy, czyż nie?:)
Źródło: Pinterest

2. Futerały w kształcie zwierzątek. Forma bardziej 2D niż 3D, czyli jest nadzieja na schowanie telefonu do kieszeni:)
Źródło: Hogata Rogata

3. Proszę Państwa oto miś, miś jest bardzo grzeczny dziś. Mój faworyt.
Źródło: Little things blogged

C. Pokrowce z materiału



1. Futerał w filcu. Tutaj znajdziecie tutorial, który przedstawia sposób zrobienia takiego etui.
2. Futerał ze skóry. Można również wykonać z każdego innego materiału. Dzięki temu szablonowi i instrukcjom krok po kroku możecie zrobić identyczny.


3. Krawat przerobiony na etui na telefon. Bardzo prosty w wykonaniu. Jakbyście chcieli jednak instrukcje, to znajdziecie ją tutaj.

4. Etui ze skóry i materiału. Troszkę bardziej skomplikowany niż powyższe, ale też bez przesady. Szablon i instrukcję znajdziecie tutaj.

Jak widzicie wybór jest ogromny.
Ja już wiem co zrobię. Efekty pokażę później.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz